مجله مشهد استوک

بهترین لپ تاپ های 4K در سال 2021

بهترین لپ تاپ های 4K در سال 2021

بهترین لپ تاپ های 4K به اندازه‌ای زیبا هستند که دهانتان از تعجب باز بماند. بله، اگر بخواهید می‌توانید همه ی فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با کیفیت 1080p اما با نمایشی واضح‌تر، در 3840× 2160 تماشا کنید. پنل‌های 4K معمولاً روشن‌تر و حتی رنگارنگ‌تر از صفحه‌نمایش‌های 1080p هستند و از آنجایی که تعداد بازی‌هایی که از این وضوح پشتیبانی می‌کنند در حال افزایش است، بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ برای ارائه ی بهترین تجربه ی ممکن روی هم چیده شده‌اند.

بهترین لپ تاپ های 4K با روشن ترین و رنگارنگ ترین صفحه نمایش ها

مجموعه عظیمی از بهترین لپ‌تاپ‌های 4K وجود دارد، و این نمایشگرهای فوق‌العاده نیز را در بهترین لپ‌تاپ‌هایی که می‌توانید بخرید، از جمله بهترین لپ‌تاپ‌ها و وُرک استیشن های 2 در 1 پیدا خواهید کرد.

بهترین لپ‌تاپ‌های 4K می‌توانند به‌عنوان لپ‌تاپ‌های ویرایش ویدیو و بهترین لپ‌تاپ‌های ویرایش عکس نیز قدرت و‌کارایی دو برابری داشته باشند. با این حال، به خاطر داشته باشید که لپ تاپ های 4K معمولاً بهترین عمر باتری را ندارند، بنابراین برخی از مصالحه ها وجود دارد که باید انجام دهید.

ما با اندازه‌گیری میزان روشنایی و درصد sRGB که پنل‌های آن‌ها را پوشش می‌دهند، بهترین لپ‌تاپ‌های 4K را تعیین کردیم.

بهترین لپ تاپ های 4K کدامند؟

اگر به دنبال بهترین لپ‌تاپ 4K هستید، این لپ‌تاپ Dell XPS 15 خواهد بود. نه تنها روشن‌ترین صفحه نمایش 4K را در اطراف دارد، بلکه عمر باتری آن نیز بطور قابل‌توجهی طولانی است. بنابراین، سازشی را که معمولاً در اکثر لپ‌تاپ‌های 4K انجام می‌دهید، نخواهید داشت.

این همچنین اولین باری است که XPS 15 صفحه نمایش OLED دریافت می کند که به خودی خود فوق العاده است. اما این سیستم همچنین دارای یک پردازنده Core i9 قابل اورکلاک است و آن را با یک پردازنده گرافیکی مجزای Nvidia GTX 1650 جفت می کند و یک حالت زیبا را به وجود می آورد. اگر به دنبال ویرایش ویدیو یا بازی های سبک تا متوسط ​​هستید، این لپ تاپ برای شما عالی است.

اما، اگر یک گیمر کامل هستید، Gigabyte Aero 17 HDR بهترین لپ‌تاپ گیمینگ 4K است که می‌توانید بخرید. همه زنگ‌ها و سوت‌ها، از جمله نمایشگر 17.3 اینچی فوق‌العاده 4K HDR، صفحه‌کلید فوق‌العاده راحت، عمر باتری جامد و عملکرد کلی قوی را دریافت می‌کنید که همگی با طراحی شیک بسته‌بندی شده‌اند.

شما حتی یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2070 Max-Q دریافت خواهید کرد، و اگرچه به خوبی رقبا نیست، باز هم فریم ها و شکل های بالایی را در بازی های مورد علاقه شما به ارمغان می آورد.

بهترین لپ‌تاپ های 4K برای کارهای گرافیکی و طراحی کدامند؟

افرادی که برای کارهای خلاقانه ی حرفه ای مانند مدل سازی سه بعدی و ویرایش ویدیوی محتوای 4K (لپ تاپ برای طراحان دیجیتال) به یک دستگاه عالی نیاز دارند، احتمالاً لپ تاپ MSI WS65 9TM بهترین وُرک استیشن برای 4K موجود در حال حاضر است. WS65 یک پردازنده قدرتمند Core i7 نسل نهم و پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro RTX 5000 Max-Q را در یک شاسی باریک و بادوام قرار می دهد. 4k دارای عمر باتری خوب و صفحه نمایش 15.6 اینچی فوق العاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *