مجله مشهد استوک

لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت در سال 2021

لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت در سال 2021

لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت می‌تواند عملکرد خوبی را در عین حال که بودجه‌شان کم است، ارائه دهند، اما یافتن مناسب ترین قیمت برای خرید لپ تاپ گیمینگ می‌تواند کار خسته کننده و سخت باشد. با این حال، سخت بودن به معنای غیرممکن نیست.

با احیای مجدد AMD در فضای لپ‌تاپ گیمینگ و عرضه اینتل پردازنده نسل دهم Comet Lake H-Series، انتخاب‌های قابل قبولی بوجود آمده که علیرغم قیمت‌هایشان، این لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت تقریبا می‌توانند هر کاری را که هم نسل های قدرتمندترشان می‌توانند انجام دهند، از جمله پشتیبانی از هدست‌های VR و پخش عناوین AAA با نرخ ثابت را انجام بدهند.

شرکت AMD اخیراً GPU سری Ryzen 5000 خود را راه اندازی کرده است ،این در حالی است که شرکت Nvidia کارت های گرافیک سری 3000 خود را منتشر کرده است. اگرچه لپ‌تاپ‌های دارای این اجزای جدید از سقف زیر 1000 دلاری که ما اعلام کرده ایم فراتر می‌روند، اما بدان معناست که مدل‌های قبلی طی چند ماه آینده شاهد کاهش قیمت قابل توجهی خواهند شد. یعنی اینکه شما می توانید یک لپ تاپ گیمینگ با مشخصات آخرین نسل، که هنوز هم بسیار قدرتمند است را با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت در بازار
ما لیستی برای خرید لپ‌تاپ‌ گیمینگ ارزان قیمت را گردآوری کرده‌ایم ، زیرا می‌دانیم که «بازی » سرگرمی گران قیمتی است و همه ی این لپ تاپ های گیمینگ و تجهیزات جانبی آنها، می تواند خیلی سریع گران شود.
در حالی که هر چیزی در این دوره زمانه هزینه دارد ،چه کسی می گوید که اولین فرزندی که شما به دنیا می آورید همانگونه که به دست،پا و روح نیاز دارد، به این وسایل که حق مسلم اوست نیاز ندارد؟ خوشبختانه برای گیمرهایی که از نظر مالی در حد مناسبی هستند، لپ‌تاپ‌ های مخصوص بازی ارزانی وجود دارند که می‌توانند بازی‌های گرافیکی را با نرخ ثابت ارائه دهند، بدون اینکه آنها پول زیادی از دست بدهند.

ما در طول یک سال، بیش از 100 لپ‌تاپ را بررسی می‌کنیم و هر نقطه ی قیمتی و مورد استفاده توسط کاربران را پوشش می‌دهیم. وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان می‌شود، تعدادی معیار از جمله بازی و عملکرد کلی، نمایشگر، عمر باتری و البته ارزش را ارزیابی و بررسی می‌کنیم.
بعنوان یک گیمر، چه به دنبال هدیه ای در زندگی خود باشید و چه بخواهید راهی مقرون به صرفه برای شکست و پیروزی داشته باشید، در اینجا بهترین لپ تاپ های بازی ارزان قیمت زیر 1000 دلار را به شما معرفی کرده ایم.

در حال حاضر بهترین انتخاب کلی ما در مورد لپ تاپ های ارزان قیمت سال 2021، لپ تاپ Dell G3 15 است. به دنبال استقامت فیزیکی هستید؟ در تست باتری لپتاپ 15 G3 بیش از 6 ساعت را پوشش داده است.
در آخرین به روز رسانی سیستم، این لپ تاپ جدید عملکرد قدرتمندی را در بخش بازی ارائه می دهد. و بهتر از همه، با Alienware Command Center عرضه می شود، بنابراین می توانید چندین ویژگی لپ تاپ را سفارشی کنید.

حالا که صحبت از Dell شد، نتایج بررسی ما درباره Dell G5 15 SE که اخیراً به‌روزرسانی شده را چک کنید. اگرچه قیمت تمام لپ تاپ گیمینگ های AMD ، در حال حاضر ۱۱۹۹ دلار است اما در آینده ای نزدیک انتظار کاهش قیمت را داریم. ما در مورد این سیستم بسیار هیجان‌زده هستیم، زیرا عملکرد کلی و عمر باتری و همچنین عملکرد خوب بازی را در یک قاب ارائه می‌دهد.

لپتاپ HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr ترکیبی عالی از سبک، قدرت و استقامت است. به علاوه، قیمت آن بسیار کمتر از 1000 دلار است. ما به خصوص تحت تاثیر SSD سریع آن قرار گرفتیم و دقیقا به همین علت است که باتری آن در بازی تقریباً 6 ساعت با شارژ دوام می آورد.

لپتاپ MSI Alpha 15 و Lenovo IdeaPad Gaming 3i (15 اینچی) از محبوب ترین ها و یپبهترین ها هستند. اولین مورد دارای پردازنده و کارت گرافیک AMD است که نشان دهنده ی بازگشت سازنده تراشه به لپ تاپ های مخصوص بازی است. در حالی که دیگری به پردازنده Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 مجهز شده است. هر دو ورودی عالی به بازار هستند، اما هنوز به سیستم های موجود در این لیست عرضه نشده اند.

1.لپ تاپ Dell G5 15 SE (2020)
(عملکرد عالی و نرم افزار مفید)

مشخصات فنی Dell G5 15 SE
سی پی یو( CPU ) : AMD Ryzen R7 4800H
پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 5600M
رم/حافظه: 16/512 گیگابایت SSD
اندازه نمایشگر/رزولوشن: 15.6/1920 x 1080
دلایل خرید Dell G5 15 SE
+ عملکرد اُور هیت CPU ( وقتی سی پی یو به شدت داغ شد، قابلیت خودکار خنک کردن خودش را دارد.)
+ گرافیک قوی (در مقایسه با بازی های ارزان قیمت)
+ عمر باتری عالی

دلایل اجتناب از خرید Dell G5 15 SE
– گرافیک متوسط ​​(در مقایسه با بازی های رایج)
– صفحه نمایش 60 هرتزی کم رنگ و کسل کننده
– طراحی درشت

لپ تاپ Dell G5 15 SE (2020)، به لطف عملکرد CPU بسیار قوی ، عمر باتری فوق‌العاده و صفحه نمایش 15.6 اینچی روشن، یک لپ‌تاپ عالیِ مخصوص بازی است. این سیستم با پردازنده AMD خود به طور مداوم هر رقابتی را از بین می برد. این نوت بوک همچنین با عمر باتری عالی که همه را تحت تأثیر قرار داد، بیش از 7 ساعت دوام آورد. یک کارت گرافیک AMD را که می تواند حتی روی سخت ترین عناوین AAA جای خود را حفظ کند، استفاده می کنید.

بعلاوه، لپ تاپ دارای صفحه نمایشی است که دارای قسمت های مساوی روشن و واضح است و یک صفحه کلید کاملا راحت دارد و به ما طرفداران رنگ نقره ای رنگین کمانی این امکان را میدهد که روی روکش و پورت سالم، همه ی لوازم جانبی مورد نیاز خود را وصل کنیم. Dell G5 15 SE (2020) یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که می‌توانید بخاطر قیمت مناسبش آن را خریداری کنید.

2. لپ تاپ HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr
(عملکرد فوق العاده و عمر باتری مقرون به صرفه)

مشخصات فنی HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr
سی پی یو( CPU ): CPU Intel Core i7-9750H 2.6 گیگاهرتز
جی پی یو(GPU): Nvidia GeForce GTX 1650 GPU with 4GB of VRAM
رم/حافظه: 12 گیگابایت/256 گیگابایت PCIe NVMe M.2 SSD
اندازه نمایشگر/رزولوشن: 15.6/1920 x 1080
دلایل خرید HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr
+ مقرون به صرفه بودن آن
+ بازی خوب و عملکرد کلی
+ عمر باتری عالی

دلایل اجتناب از خرید HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr
-نمایش کم نور و تا حدودی کسل کننده

لپ تاپ HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr یک لپ تاپ گیمینگ سطح پایه با پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce، با SSD سریع و عمر باتری عالی است که همگی در طراحی قابل حمل و قابل توجهی پیچیده شده اند. ترکیبی از مشخصات، قدرت و استقامت باعث شده تا این لپ تاپ جایگاه خوبی را در میان برترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت ما با قیمت کمتر از 1000 دلار کسب کند.

دستگاه Pavilion 15 را نباید صرفاً به این دلیل که یک سیستم مقرون به صرفه است، کم اهمیت دانست. این نوت بوک دارای برخی مشخصات قدرتمند است که به این معنی است که می تواند بازی ها را با نرخ خوب انجام دهد و با تقریباً 6 ساعت عمر باتری، ماندگاری لازم باتری را دارد. این سیستم همچنین می‌تواند حتی در حین بازی بسیار خنک باقی بماند. با این حال، اگر به دنبال یک سیستم شگفت‌انگیز قدرتمند سطح پایه با قیمت عالی هستید، HP Pavilion 15 باید در بالای لیست انتخابی شما باشد.
با چنین عملکرد عالی، MSI GF63 8RB در لیست لپ تاپ های گیمینگ ارزان در لیست شما قرار می گیرد.

3. لپ تاپ MSI GF63 8RB
(عملکرد قوی نسبت به قیمتی که دارد.)

مشخصات فنی MSI GF63 8RB
سی پی یو( CPU ) : 2.2-GHz Intel Core i7-8750H CPU
جی پی یو ( GPU ): Nvidia GeForce GTX 1050 Ti with 4GB of VRAM
رم/حافظه ذخیره سازی: 16 گیگابایت/256 گیگابایت M.2 PCIe SSD با هارد 1 ترابایت 5400 دور در دقیقه
اندازه نمایشگر/رزولوشن: 15.6-inch/1920 x 1080
دلایل خرید MSI GF63 8RB
+ نسبتا باریک و سبک
+ عملکرد سریع

دلایل اجتناب از خرید MSI GF63 8RB
-صفحه نمایش کم نور و کسل کننده
-صفحه کلید معمولی(با کلید هایی که مجزا نیستند و‌همزمان باید فشار داده شوند( Low-travel keyboard))
-بدون ابزارهای مفید برای بازی

لپ تاپ MSI GF63 برای افرادی طراحی شده است که می خواهند بازی کنند، اما نمی خواهند برای انجام این کار هزینه گزافی پرداخت کنند. شما از پردازنده Core i7 اینتل و گرافیک Nvidia، عملکرد خوبی دریافت خواهید کرد. این عملکرد عالی با قیمت مناسب ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد که اکثر بازی های مدرن را با تنظیمات پایین انجام دهید. این یک انتخاب عالی برای یک بازیکن سطح مقدماتی است.

لپ تاپ MSI به لطف پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce 1050 Ti GPU، که درون آن قرار دارد، می‌تواند اکثر بازی‌های مدرن را اجرا کند. با این حال، قوی ترین کاور آن، CPU Core i7 است که آن را یک پله بالاتر از رقبای خود قرار می دهد. GF63 یک لپ تاپ محکم است که عملکرد عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. با این حال، این یک لپ تاپ برای گیمرهای معمولی تر است. مصرف کنندگانی که به دنبال عملکرد قوی تری هستند باید به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ ارزان با مشخصات کمی قدرتمندتر باشند.

4. لپ تاپ Acer Nitro 5
(یک لپ تاپ گیمینگ با بیش از 11 ساعت عمر باتری)

لپ تاپ Acer Nitro 5 یک سیستم گیمینگ ارزان قیمت با عملکرد و عمر باتری فوق العاده است.

مشخصات فنی Acer Nitro 5
سی پی یو ( CPU ): AMD Ryzen 5-4600H
جی پی یو ( GPU ) : Nvidia GeForce GTX 1650 با ۴ گیگابایت VRAM
RAM/فضای ذخیره‌سازی: تا ۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابای* SSD
اندازه نمایشگر/رزولوشن: 15.6-inch/1920 x 1080
دلایل خرید Acer Nitro 5
+ عمر باتری طولانی
+ عملکرد قوی CPU
+ قیمت بسیار مقرون به صرفه

دلایل اجتناب از خرید Acer Nitro 5
– گرافیک متوسط
​​- صفحه نمایش کسل کننده
– صدای نچسب

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ بازی با قیمتی بسیار ارزان هستید، به لپ تاپ های بالاتر از ، Acer Nitro 5 (AMD, 2020) نگاه نکنید. با قیمتی کمتر از 700 دلار، Nitro 5 عمر باتری پیشرو ، پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 5-4600H و صفحه کلید راحت را ارائه می دهد. اما ادعای واقعی این لپ تاپ که برایش شهرتی به پا کرده، مانند اکثر لپ تاپ های مدرن شرکت AMD، عمر باتری خوب آن است. عمر باتری لپ تاپ Nitro 5 حدود 11ساعت و 9 دقیقه است، تایمی که قبلاً در لپ تاپ های گیمینگ بی سابقه بود.

به لطف پردازنده ی AMD ، لپ تاپ Nitro 5، عملکرد جدی را به خصوص برای لپ تاپ هایی در محدوده قیمتی خود ارائه می دهد. پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1650 به این معنی است که شما باید عناوین AAA خود را در تنظیمات پایین تری پخش کنید تا نرخ فریم مناسبی داشته باشید. برای یک سیستم بازی که قیمت آن کمتر از 700 دلار باشد با صفحه نمایش کم نوری مواجه خواهید شد.

5. لپ تاپ Asus TUF Gaming FX705
(عملکرد قوی، صفحه نمایش واضح، قیمت عالی)

لپ‌تاپ Asus TUF Gaming FX705 یک لپ‌تاپ گیمینگ ارزان قیمت و بزرگ است.

مشخصات فنی Asus TUF Gaming FX705
سی پی یو ( CPU ): CPU Intel Core i5-8300H 2.3 گیگاهرتز
جی پی یو ( GPU ) : Nvidia GeForce GTX 1050 Ti GPU with 4GB of VRAM
رم/حافظه ذخیره سازی: 8 گیگابایت/128 گیگابایت PCIe m.2 SSD با هارد 1 ترابایتی 7200 دور در دقیقه
اندازه نمایشگر/رزولوشن: 15.6/1920 x 1080
دلایل خرید Asus TUF Gaming FX705
+صفحه نمایش زنده و واضح 144 هرتزی
+ صفحه کلید راحت
+ عملکرد عالی

دلایل اجتناب از خرید Asus TUF Gaming FX705
– اسپیکر ضعیف
– و Pooebcm

لپ تاپ TUF Gaming FX705 یک انتخاب خوب برای کسانی است که می خواهند یک لپ تاپ گیمینگ بزرگ، متوسط ​​و در عین حال ارزان قیمت داشته باشند. صفحه نمایش 17.3 اینچی FX705 با فرکانس 144 هرتز واضح و دقیق است و CPU Core i7 و GTX 1060 GPU آن عملکرد همه جانبه عالی را ارائه می دهند. این لپ تاپ همچنین دارای یک صفحه کلید راحت با نور قابل تنظیم، پورت های فراوان و بیش از 4 ساعت عمر باتری است که برای یک لپ تاپ گیمینگ با این قیمتی قابل توجه و مناسب است.

ما با نمایشگر 17.3 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن 1920 در 1080 و با نرخ رفرش 144 هرتز کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتیم. این لپ‌تاپ نه تنها فریم‌های فوق‌العاده صافی ارائه می‌دهد، بلکه روشن و واضح است. برای تماشای فیلم و بازی بسیار عالی است. به طور کلی، Asus TUF Gaming FX705 یک لپ‌تاپ گیمینگ سطح متوسط ​​است که عملکرد عالی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *